Lesrooster

Om je in te schrijven voor groeplessen kun je gebruik maken van de MyWellness App. Je kunt je ook aanmelden voor lessen via de inlogzuiltjes op de fitness met jouw WellnessKey.

Stappenplan reserveren via de App:

1. Download de App: MyWellness en maak een account aan via de App óf maak een account aan via www.mywellness.com. Gebruik het e-mailadres dat bij Orange Wellness bekend is. Op die manier legt de App de koppeling tussen jou en onze club.
2. Log in via de MyWellness App.
3. Via het startscherm zie je meteen het groepsles tijdschema.
4. Zoek op datum naar de les die je wilt reserveren.
5. Klik op reserveren.
6. Enjoy de les!

Buikspiertraining
Buikspiertraining

Functionele, 15 minuten durende training waarbij buik-, bil- en rugspieren worden getraind.

CrossFitness (XL)
CrossFitness (XL)

Kracht, conditie, snelheid en balans binnen 30 minuten. Een uitdagende en functionele training in de CrossFitness ruimte. XL CrossFitness, extra lange training van 45 minuten. Doe aansluitend mee met de buikspiertraining en je training is compleet.

Zumba / Ritmo Latino
Zumba / Ritmo Latino

Dansend op Latijns-Amerikaanse muziek je conditie opbouwen. Stil staan is geen optie tijdens deze energieke choreografie. Go with the flow.

Total Body Workout
Total Body Workout

Tijdens deze uitdagende en gevarieerde les wordt je lichaam door spierversterkende oefeningen getraind. Je conditie komt tijdens het aerobic gedeelte aan bod.

Step (& Shape)
Step (& Shape)

Een uitdagende en gevarieerde les. Met gebruik van een step en een swingende choreografie verbrand je vet en bouw je conditie op. Het shape gedeelte zorgt voor de spieropbouw.

Spinning / Club Cycle
Spinning / Club Cycle

Ideale les voor opbouw en behoud van een topconditie. Bepaal zelf je weerstand en intensiteit tijdens de interval training op de fiets.

Pilates
Pilates

Een eenvoudige maar intensieve training met de nadruk op buik en rug. Zorgt voor een correcte houding en een sterke rug.

Kickboxing
Kickboxing

Train je kracht en uithoudingsvermogen tijdens deze energieke bokstraining op muziek.

Fit Force
Fit Force

Een sport-geïnspireerde training voor het opbouwen van kracht en uithoudingsvermogen. Deze sport interval training is een combinatie van atletische high intensity bewegingen met kracht- en stabilisatie oefeningen.

(Easy) Hatha Yoga
(Easy) Hatha Yoga

Een yoga les waarin rust, ontspanning en eenvoud centraal staan. De verschillende yoga houdingen zorgen voor balans in lichaam en geest.

Core training
Core training

Een goede houding staat in deze les centraal. De oefeningen zijn gericht op buik, bekken en rug.

Clubpower
Clubpower

Krachttraining in groepsverband. Tijdens de les wordt gebruik gemaakt van barbels en verschillende gewichten. Een krachtige en uitdagende les met de nadruk op Power.

Aquafit
Aquafit

Tijdens deze les, in ons verwarmde zwembad, ligt de nadruk op spierversterkende oefeningen. De weerstand van het water zorgt voor een maximale belasting van de spieren met een minimale belasting voor de gewrichten.

Kinesis
Kinesis

Kinesis is een nieuwe trainingsmethode die plaatsvindt in een elegante en ontspannende ruimte die zo is ontworpen dat u zin krijgt om regelmatiger en intensiever te bewegen. Uw levenskwaliteit neemt toe. Uw bewegingen voelen ongedwongen en natuurlijk aan dankzij een technologie die het mogelijk maakt de zwaartekracht te overwinnen in een driedimensionale ruimte.