Samen sterk

Groepslessen zijn een uitstekende manier om jouw figuur en conditie te verbeteren. Een groepsles is altijd onder begeleiding van een gediplomeerde instructeur.

Orange Wellness heeft twee zalen waarin wekelijks een groot aantal groepslessen gegeven worden voor jong en oud, mannen en vrouwen. Met een lidmaatschap van Orange Wellness kun je onbeperkt meedoen met de diverse groepslessen. Als lid kan je een groepsles reserveren via de mywellness app.

Geen lid, maar toch een keer gratis een groepsles proberen?
Bel naar 0172-468060

Aquafit

Tijdens deze les, in ons verwarmde zwembad, ligt de nadruk op spierversterkende oefeningen. De weerstand van het water zorgt voor een maximale belasting van de spieren met een minimale belasting voor de gewrichten.

Krachttraining in groepsverband. Tijdens de les wordt gebruik gemaakt van barbels en verschillende gewichten. Een krachtige en uitdagende les met de nadruk op Power.

Core-training

Een goede houding staat in deze les centraal. De oefeningen zijn gericht op buik, bekken en rug.

(Easy) Hatha Yoga

Een yoga les waarin rust, ontspanning en eenvoud centraal staan. De verschillende yoga houdingen zorgen voor balans in lichaam en geest.

Fit Force

Een sport-geïnspireerde training voor het opbouwen van kracht en uithoudingsvermogen. Deze sport interval training is een combinatie van atletische high intensity bewegingen met kracht- en stabilisatie oefeningen.

KickBoxing

Train je kracht en uithoudingsvermogen tijdens deze energieke bokstraining op muziek.

Kinesis

Een zeer functionele trainingsmethode, waarbij met behulp van flexibele bewegingen, zowel kracht als stabiliteit wordt getraind.

Pilates

Een eenvoudige maar intensieve training met de nadruk op buik en rug. Zorgt voor een correcte houding en een sterke rug.

Spinning / Club Cycle

Ideale les voor opbouw en behoud van een topconditie. Bepaal zelf je weerstand en intensiteit tijdens de interval training op de fiets.

Step (& Shape)

Een uitdagende en gevarieerde les. Met gebruik van een step en een swingende choreografie verbrand je vet en bouw je conditie op. Het shape gedeelte zorgt voor de spieropbouw.

TotalBodyWorkout

Tijdens deze uitdagende en gevarieerde les wordt je lichaam door spierversterkende oefeningen getraind. Je conditie komt tijdens het aerobic gedeelte aan bod.

Zumba / Ritmo Latino

Dansend op Latijns-Amerikaanse muziek je conditie opbouwen. Stil staan is geen optie tijdens deze energieke choreografie. Go with the flow.

CrossFitness (XL)

Kracht, conditie, snelheid en balans binnen 30 minuten. Een uitdagende en functionele training in de CrossFitness ruimte.

XL CrossFitness, extra lange training van 45 minuten. Doe aansluitend mee met de buikspiertraining en je training is compleet.

Buikspiertraining

Functionele, 15 minuten durende training waarbij buik-, bil- en rugspieren worden getraind.

Soepele gewrichten
Stressvermindering
Fit gevoel
Cardiotraining is een woord ontstaan uit de woorden cardiovasculair en training. Cardiovasculair betekent; hart-bloedvaten en dat is dan ook precies wat met deze training getraind wordt.
Personal Coach